Träffa Gapwaves på Aktiedagen i Göteborg 25 september

2017-09-15
Gapwaves medverkar på Aktiedagen på Svenska Mässan i Göteborg måndag 25 september. Vid evenemanget har du möjlighet att träffa representanter för Gapwaves samt lyssna på presentation av VD Lars-Inge Sjöqvist.

Aktiedagen är ett evenemang som arrangeras av Aktiespararna. Gapwaves kommer att ställa ut och finnas tillgängliga under dagen. I tillägg presenterar VD Lars-Inge Sjöqvist bolaget vilket följs av en moderatorledd utfrågning.

Presentationen kommer att finnas tillgänglig via Aktiespararna hemsida:

Göteborg den 15 september 2017

Gapwaves AB (publ) har sitt ursprung i forskning vid Chalmers Tekniska Högskola och etablerades 2011. Bolagets vision är att vara den ledande leverantören av aktiva antennlösningar. Gapwaves designar, tillverkar och säljer vågledare och antennprodukter baserat på gap-vågledarteknologin. Applikationsområden för bolagets produkter är bland annat aktiva antenner för mobilbasstationer, radiolänkar inom data- och telekom, bilradar, avlyssningssystem och rymdobservatorier.