Gapwaves flyttar till nytt kontor vid Klippan västra i Göteborg

2017-08-25
Gapwaves har nu flyttat in i nya lokaler på Banehagsgatan 22, 414 51 i Göteborg granne med Älvsborgsbron vid Klippan i Göteborg

Eftersom företaget expanderar i snabb takt och behöver mer utrymme har vi nu valt att flytta in i en ny lokal om 480 m2 på Banehagsgatan 22. Gapwaves har nu 14 medarbetare och anlitar dessutom ca 6 konsulter och i vår intensiva utveckling är det viktigt att vi kan arbeta i en ändamålsenlig och trivsam miljö och ha utrymme för våra projekt och fortsatta expansion.

– Eftersom lokalen är helt nya har vi fått möjlighet att påverka utformning, materialval och färgval så att hela lokalen andas vårt varumärke och stärker Gapwaves känslan, det är viktigt när våra kunder besöker oss men också för våra medarbetar som ska känna sig stolta att vara med och bygga Gapwaves -the active antenna company- säger VD Lars-Inge Sjöqvist

Vår postadress och besöksadress är nu:

Gapwaves AB
Banehagsgatan 22

Göteborg den 25 augusti 2017

Telefonnummer: +46 736 84 03 56

Gapwaves AB (publ) har sitt ursprung i forskning vid Chalmers Tekniska Högskola och etablerades 2011. Bolagets vision är att vara den ledande leverantören av aktiva antennlösningar. Gapwaves designar, tillverkar och säljer vågledare och antennprodukter baserat på gap-vågledarteknologin. Applikationsområden för bolagets produkter är bland annat aktiva antenner för mobilbasstationer, radiolänkar inom data- och telekom, bilradar, avlyssningssystem och rymdobservatorier.