Gapwaves deltar på G&W Småbolagsfrukost, Capital market day, 2016

2016-11-21
Gapwaves kommer att delta på G&W Småbolagsfrukost den 29 november i Kammarsalen på Berns i Stockholm. VD Lars-Inge Sjöqvist kommer att hålla en presentation om bolaget och där efter en frågestund.

Presentationens planerade tid är 10:00 och kommer att filmas och publiceras på länken nedanför efter presentationens slut. https://wonderland.videosync.fi/gapwaves

Är du intresserad av att delta på plats klicka på länken nedanför. http://www.financialhearings.com/event/9556

Göteborg den 21 november 2016

För ytterligare information se Gapwaves ABs hemsida: www.gapwaves.comeller kontakta VD Lars-Inge Sjöqvist.

Lars-inge Sjöqvist
lars-inge.sjoqvist@gapwaves.com

Gapwaves kommer ursprungligen från forskning på Chalmers och etablerades 2011. Företaget utvecklar vågledar- och antennprodukter baserade på den patenterade så kallade GAP-vågledarteknologin. Marknader för bolaget är bland annat radiolänkar inom data- och telekom, bilradar, avlyssningssystem och rymdobservatorier. I och med den exponentiellt ökande användningen av bild och video i våra mobila enheter uppkommer också ett ökande behov av tekniska lösningar för att kunna erbjuda 5G. Varje trådlöst system kräver antenner och Gapwaves patenterade teknik kommer att finnas i kommande högpresterande trådlösa system.

G&W Fondkommission är utsedd till Gapwaves ABs Certified Advisor