Möt Gapwaves i Stockholm 23 november och i Göteborg 27 november

2017-11-15
Gapwaves kommer att medverka vid RedEye Technology Seminar i Stockholm 23 november och på Stora Aktiedagen på Svenska Mässan i Göteborg 27 november.

RedEye Technology Seminar samlar ett 20-tal teknikbolag och investerare under en dag i Stockholm. Gapwaves presenteras kl 11:20 av VD Lars-Inge Sjöqvist. Evenemanget finner plats på Scandic Haymarket i Stockholm och live-sänds även över internet. För mer information se:

Stora Aktiedagen är ett evenemang som arrangeras av Aktiespararna på Svenska Mässan i Göteborg. Gapwaves kommer att ställa ut och finnas tillgängliga under dagen. I tillägg presenterar VD Lars-Inge Sjöqvist bolaget klockan 9:20 vilket följs av en moderatorledd utfrågning. Presentationen sänds även live över internet. För mer information se:

Göteborg den 15 november 2017

För ytterligare information se Gapwaves ABs hemsida www.gapwaves.com eller kontakta VD Lars-Inge Sjöqvist.